30-träningen.

Tränade (inte ridning) för nån timme sen, så tänkte berätta va jag gjorde. Tränad i 20 min sammanlagt, dela upp de så jag gjorde 5 min - paus 1 min - 5 min - paus 1 min osv.



Jag gjorde såhär:
Jag hoppa 30 snabba hopp med hopprepet --> hoppa 30 jämfota hopp på första trappsteget (egentligen blev de 60 hopp, men räkna bara när jag va på lådan) --> snabba 30 hopp med hopprepet --> höll en salt sten i varje hand med raka armar åt sidan i 30 sekunder --> sen börja jag om igen.  Jag gjorde detta i 5 min och sen paus i 1 min och sen igång igen.

Själv tyckte jag detta va en helt ok övning som jag kommer göra om fler gånger. Den ger mycket träning i allt - kondition, armstyrka, benstyrka m.m. Det är så tråkigt att bara springa en runda, så bättre man gör träning kul på eget vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0