Rolig dag!

Idag är det en sån dag för mig när man känner på sig att den kommer bli rolig!


bild sen KM, vi har lite rolig stil här ;b


Var lite lek med Kyra, vi hoppa hinderstöd. Sen fira vi josse med. Nellie hade tårta och av mig fick hon 2 halsband + 1000kr för hon har tagit hand om Kyra när vi va i stugan i 3 veckor :) Sen när ja red Beeche, så fotta och filma Josse mig lite, så några bilder kommer nog upp här sen. Va riktigt roligt i stallet idag, förutom att ja har fått 3 blåsor på händerna.. :/

Nu ska ja snart äta middag och ikv ska jag och nellie till Josse på kalas eller va man ska kalla det. Sen blir det att vi nannar hos henne med.

TUMMEN UPP PÅ DENNA DAG! (Y)

Kommentarer
Postat av: vendela

kul :D

2010-08-11 @ 00:23:04
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0