var ska jag börja...?

Godmorgon alla! :)
Va skönt att få sova i sin säng igen måste jag säga. Idag händer lite allt möljigt, ja ska träna (inte ridning), rida 2 hästar, rensa ogräs och lite sånt. Men nu hade jag tänkt berätta om dessa veckorna, ska försöka göra så kort verison som möjligt av de.

--Laserdome--
min och tildas familj var och spelade laserdome. vi spelade i 120 min och det var "barnen" mot vuxna. Självklart vann vi, the kids! (Y)

--Skövde Ridsport--
Var tvungen att köpa nya bakbenskydd till Beeche, så det blev:
*verdus bakbenskydd - 800;-
*verdus frambenskydd - 1500;-
*silikon tottar, svarta & vita - 100;-

--Tävlat i Falköping--
Var och tävlade regionalt med Beeche i Falköpings hästsportförening (ligger nära grevagården). I första klassen fick vi ett pet och i andra klassen likaså. Men han gick riktigt bra, och ja blev förvånad, för de va riktigt maxat och en jätteliten bana. Mot ett hinder så hade bara jag och Beeche 2 galoppsprång att vända upp på, och då tog vi ut svängen så gott som möjligt. Men de va kul och är gärna något jag gör igen! :)

--ny mobil--
min gamla hade lite blod på sig, 2 avdragna knappar (ooops) och allmänt sliten. Så nu har jag en ny som är roosa, hihi. Såhär ser den ut: 

De va typ en efterträdare av min gamla.
den hade bara funnits i en vecka så det är en ny modell.

--Långritt--
Jag, Tess och Tilda red långritt. Vi hade ridit i 1 och en halvtimme, och skulle runt en stor sjö, de var bara de att när vi va halvvägs så, så hade vi ridit lite i sjön, så hör jag hur de klingar till i Beeches hov, då har han tappat ena framskon - YAYYE! Då kolla vi på Tildas ponny, Avalan och då hade han också tappat en sko. Så det va bara att börja gå för oss, blev 2 timmars powerwalking, för Beeche ville inte gå långsamt precis. Alltså, en lyckad långritt!

--Allsång--
Va i karlsborg, vid göta kanal och tittade på Allsång. Bla annan Timotej var och spelade där, mitt favoritband, hahahaahah! ;) *host* Men de va väldigt kul och sen blev de pizzeria efter det.

Sen har de varit många mysiga kvällar, vi har grillat hos familjen Fredriksson vid sjön och massa mer. Va mkt roligare här iår, fast de sista dagarna så längtade jag bara hem! Och idag ska jag äntligen få rida myris! Har längtat efter att rida dressyr med henne SJUUUUUKT länge!!   Och jag, jag är väl en dressyrnörd längst inne, men men.. xd

Kan tyvärr inte lägga in bilder, kanske om nån dag..

Har ni några frågor eller så, så bara ställ dem! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0