willez.

hejhopp alla. Lite kort om dagen, red båda hästarna tidigt idag, blev lilla rösa med båda. Sen så stack jag och flundran till "byn" och kolla på Willez, tredjegången på 1 vecka som jag ser/lyssnar på dem, haha! Fröst kräfskiva heela källen, sen ljungbyhed och nu idag, jag börjar nog bli ett freak haha ;O  Sen blev de lite snack där och fick en kram av linus (y) haha, det är han blonda i bandet som sjunger/spelar gitarr och de ska va med i dansbandskampen.

Ikv ska man bort till fam Nilsson ett tag, så jaa annars händer inget. Imorrn är de tävling i perstorp LB, LB+5 med båda.
 
Btw, hitta en video när willez spelar där man ser mitt huvud haha.


videon är från ljungbyhed,                                         hääär sitter jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0