hemma finally

Hejhej bloggläsare, min dag har bara bestått av hästar idag. Var på tävling i Åstorp där lillasyrran vann en klass, sen hemma vid 2-halv3 och red ut med myris, åkte snabbt hem och byta om och åkte till stallet. Fixade Beeche och åkte till hbg. 

När jag kom dit så tänkte jag bara: oh shit. 
Trodde inte de skulle va alls många där, men jag hade fel. Sen när vi red in på banan, så blev Beeche lite spänd, men tyckte han skötte sig bra ändå! Dock fick vi stopp på 120, men det var varken mitt eller Beeches fel för det va fel avstånd i komb. Men det var bra träning för framtida prisutdelning, publik och liknande, då de applåderade på bra och så :p


sommar 2010,

Kommentarer
Postat av: Louice

tyckte väl de såg lite konstigt ut med avsåndet :S synd de va fel :/

2011-04-10 @ 00:45:27
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: Anonym

ni kämpade på bra! ni är alltid lika fina <3

2011-04-10 @ 22:59:04
URL: http://josefinefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0