BJÖRKMAN hissar och dissar

HISS:
*HV Polo
De har väldigt många nya kläder som är riktigt snygga, spec pikéer.

Några av deras snygga schabrak

*Alla nya vår-collectioner som kommer in nu/snart!

*Mountain Horse Supreme High rider

Snygga, nätta, formade och höga - Perfect! För övrigt måste jag säga att Mountain Horse har gjort en riktigt bra comeback med nya designern!




DISS:
*Oseriösa köpare
Blir så trött på sånna som bara "Åh vi är intresserade, bla. bla, ja vi hör av oss" MEN, hör de av sig? Självklart inte.. Stor diss på DEM!

*Omatchande utrustning
Det är något jag inte "tål". Det ser så slafsigt och hafsigt ut, en sak i vardagen men på tävling är det ett BIG NO! Fast jag tål inte omatchande saker i vardagen heller, men jag är lite pedantisk... 

Kommentarer
Postat av: Caroline Rosenlund ;D

Stövlarna är i mina om 2 mån :D <3 hihi (Y)

2011-02-26 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0