kämpa - i alla lägen

"Ska jag ge upp allt, kommer aldrig hitta dig i vilket fall. Jag trodde min dröm kunde slå in innan, men nu börjar jag tvivla på de.. De e alltid jag som är sist med att hoppas/tro på något, och när jag slutar att hoppas så e de slut. Men är halvvägs, har kämpat i flera år, och jag kan inte svika han för detta! Vet inte vad jag ska göra, ibland vill jag ge upp, ibland inte. De är bara att inse - VÄRLDEN ÄR ORÄTTVIS!"

De här skrev jag i min gamla blogg och var nere i en svacka. Helt ärligt vet jag inte riktigt vad texten handlar om, mer än om en häst. Men kände mig verkligen nere då och ville ge upp, men jag är glad att jag inte gjorde de, för då hade jag inte haft och lärt mig saker jag kan idag.

~Se inte tillbaka med ånger, eller framåt med oro utan se dig omkring med glädje~


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycke att det låter väldit vettit. Stämmer bra !

2011-02-11 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0