usch!

Hello gott folk.

Började dagen med en liten powerwalk på 35 min, sen åkte jag till stallet. Skritta ut på Beeche och hoppa med Kyris, fick riktigt bra språng med henne!

Sen till de dåliga..
När vi var i ridhuset och hoppade, så kom de några killar till klubben som klippte till en bilruta och tog handväskan i en tjejs bil som var och red i ridhuset. Så det blev glassplitter i hela bilen, hon fick ringa och spärra sina kort och ja, hela köret! Stackars henne! Man blir så arg, för de kunde lika gärna varit oss!

Tänk att folk kan vara så fräcka, att komma dit på dagen när det är ljust ute, och göra inbrott så när det var 5-6 bilar runt omkring! Usch, hatar sånna människor, blir så ***!


Iaf, nu ska jag fixa mig och ska snart va årsmöte - i 6 timmar!


Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN.

asså vad tänker folk med? Nu vågar man ju inte köra dit.. får rida till ridhuset istället! ^^

2011-02-13 @ 17:54:07
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0