home sweet home!

Hej och hallå gott folk! Nu är ja hemma från 3 sköna dagar i Matvik! Har solat, varit ute och powerwalkat, paddlat och solat ännu mer!
Nu ska ja upp till stallet till mina kära ponnisar, har saknat dem under dessa dagarna, tror det är första gången på något år som de vilat 2 dagar i rad mitt i säsongen (!) Aja de förtjäna dem, en tråkig nyhet är att Kyris åker på lördag och även Danne med :'(
Men, men vill man komma vidare måste man släppa taget, så är det...
Och för er som undra hur de gick i Björbäck kommer resultatet här; 
LB: Gick inte så bra,han va grymt tittig, men vi kom runt, dock blev de en rivning, lite tidsfel osv. Men det är bara att fortsätta kämpa med mina bebis, tills han vänje sig och får mer rutin!
För övrigt måste jag säga att Lennart Lindelöw byggde svåra banor, men hade nog varit riktigt rolig att hoppa om Beeche inte varit så tittig.
Aja, nu ska ja dra, ha de bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0