så sant!

"Hur ofta på en tävling ser man inte ett ekipage med en transport för över 100000 spänn som de drar med en gammal Volvo som är värd max en fjärdedel av det? Man måste ju ändå undra över prioriteringarna? Varför skall man lägga så mycket pengar på en transport som man använder, på sin höjd, ett par gånger i månaden, medan man harvar runt i sin fula gamla Volvo varje dag? Det finns ingen logik i det.

Nu är i och för sig vårt hästsläp av årsmodell 2010 (kanske -09?), men bilen är i alla fall värd bra mycket mer pengar än släpet, vilket är precis så som det borde vara. Varför skall hästen åka i första klass, medan övriga passagerare får hålla till godo med en bänk i tredje klass?"

Det här skrev 'Havrepappan' på sin blogg, tkr hans blogg är väldigt bra och rolig att läsa då han skriver mycket om åsikter vad han tkr och tänker och så :)


Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se - Även kallad "En satsande ridskoleryttare". Där får du följa min väg till toppen med ridskolehästar. :)

Jag kör nu också en "dagens blogg"-tävling, där du kan vinna en länk till din blogg och det ända du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



Väldigt fin blogg! :D

2011-03-25 @ 23:29:09
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: ANNA NORDBECK

SV; jajjajajja! tomat

2011-03-26 @ 00:45:22
URL: http://eliani.blogg.se/
Postat av: Anonym

stämmer faktiskt :P

2011-03-26 @ 08:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0