en tankeställare

Varför har man ekvationer? Vad är meningen med det, jag lär aldrig använda sånt bullshit! Får damp (!!!) Jag har prov imorrn, och fattar inget! I mellanstadiet var man grym, men för varje gång sjunker statestiken känns de som.. Ajja, fick mvg på engelsk provet, alltid nåt..

Men gud va sur ja blir, jag gillar ju matte egentligen, men när man inte får nån hjälp som visar en ordentligt så blir de som de blir... ! Well, well uppdaterar senare hur de gått på provet.

& inte nog med de, imorrn ska jag köra för sista gången med moppe - i stadstrafik i ängelholm, lär döö! Kommer inte klara av korsningarna och  rondellerna! 

Ahhhg!!!! ksdog gdugdiot ötudgtuoduo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0