boring?

Sju sanningar om dig själv:
- Jag har sjukt dålig humor
- Jag tror på mig själv.
- Jag är lättskrämd av mig men gillar ändå att göra läskiga saker.
- Jag är bra på att spilla mjölk (Y)
- Jag är inte så shoppaholic av migg förutom hästsaker
- Jag är ett fetto ;D
- Jag är grym på att skämma bort mig!

Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag var sjukt blyg, tyckte de va hemskt att prata med mina kompisars föräldrar.
- Jag ville bli rik (vill fortfarande, haha..)
- Jag var alltid bland de längsta i klassen
- Jag hade dåligt självförtroende
- Jag älskade att bygga kojor och allmänt bygga saker.

Tre sanningar om mitt familjeliv:

- Jag har aldrig skrikit på mina föräldrar eller bråkat med dem.
- Jag tycker att det är jobbigt att ta hem nya kompisar
- Jag gillar min familj.

Tre sanningar om mitt vänskapsliv:
- jag är sällan med kompisar!
- Gillar inte lufsiga människor, kan absolut inte vara nära vän med nån sån.
- Jag gillar inte att berätta om personliga saker för andra, my life liksom.

Två sanningar om min personlighet:
- Jag kan störa mig på minsta lilla - perfekktionist ändå ut i tårna!
- Gillar inte att slösa.

Kommentarer
Postat av: emma

vad är lufsig? :P

2010-12-10 @ 20:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0