lite frågor och svar:

jag tycker som du bella! Men när det ändå handlar om märken,
vilket är ditt favoritmärke?
(Dyr utrustning eller inte?)
Hmm.. Jag vet inte, gillar de flesta!

spännande när får man se`? (snekpeak på TB)
till våren kanske... ;)

Vad e de för nått? Ett märke? (snekpeak på TB)
Nja, typ. Inte något så man kan köpa :) Ni får veta i feb, mars?

du rider grymt bra! (videor!)
hehe tack!!

fin häst eller är det en ponny? :) (videor!)
Hon är en ponny ;)



Har du planerat in några tävlingar till 2011? :-P Vad är dina mål då? (videor!)
Nej inte än, men vill till Börjes cup, Midsommarcupen och några till! Mina mål är att kvala till MSV och tävla de i slutet av sommaren och hösten.

Mitt mål för iår med Beeche var att få en nolla i LA och de har jag fått, så har nått målen för iår. Men snart är det nytt år och de ser jag fram emot! Just nu ser det bara just ut! :D 


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Blir det inget trettonspelen?

2010-12-27 @ 21:54:01
URL: http://fridaelmlund.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0