lite frågor och lite svar

Har inte tagit alla frågor och godkänt dem utan bara några st, hinner inte fler idag men iaf här e några :)

Vad hardu för mål med dina ponnyer ??
Kyra: Gå nolla i LA
Beech Diamond: tycker de är lite för tidigt att avgöra med han än, men visst satsar ju på massa vinster och placeringar i MSV, rida SM osv. 

hur lång är du?
tror 171-172cm

Vilket är dit favorit märke på ridkläder/utrusning? ;P<3
gillar kingsland, hehe B-)

Var vill du bo när du blir äldre, arbeta med osv?
Jag vill nog bo kvar i skåne, för de är mest tävlingar och så, jag gillar blekinge där är väldigt fint. Jag tror att jag vill bli arkitekt eller nåt sånt, gillar att inreda, bygga (skissa) osv.. :)

vilken är din favorithäst? Isåfall varför?
Av mina egna? Beeche! Annars hoppning: dock lever han inte, men oki doki. Dressyr: Moorlands Totilas!! Magisk häst!

Kan du tänka dig att blir dressyrryttare på heltid?
haha nja.. Tycker de är lika kul med dressyrpass som ett hoppass, men orättsvis bedömning på tävlingar i dressyren. Det finns liksom inget rätt och fel.. I hoppning så är det rättvist bättre, river man så river man.

Vad är dina mål på ponny?
få placering på stor tävling.

kan du inte göra ett inlägg om de tävlingar som har betytt mest? under dom åren du har tävlat.
och jag håller med louice, börja blogga ordentligt igen! din blogg är bäst :) så kom igen nu, fortsätt blogga oftare!
Jo de kanske jag kan, men de får va en dag när jag har tid.. ;)

kan du inte lägga ut bilder på din nya transport?
Jo, gör ett inlägg om det nån gång :)

Vad gör det som tar sån tid att du inte kan blogga längre?
hästarna, skolan, när det är höstlov(v.44) så kommer jag haft 8 prov.. så ja, ..

Vad är dina planer i framtiden? Med hästarna? :)
har svarat på det .)

Detta är ingen fråga, men men :P haha
Tycker du ska börja blogga igen, de va kul att läsa din tips på ridövningar...dina tips på ridkläder din veckoplanering mm... ;) tycker du ska komma igång igen efter din långa paus ;)
Men kan ställa en fråga :P
Vet du om LAmi-cell har matchande lindor till sina schabrak? :)
haha ja men som sagt tiden räcker inte till :(
ja de finns det :) Såg på HEP (rycketofta) :)




Kommentarer
Postat av: Jenny - Tävla om ett armband!

Hej!

Just nu så pågår det en tävling på min blogg där du kan vinna ett fint armband! Skulle bli glad om du var med, enkla regler är det också.



Klicka dig in här om du är intresserad:

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html#comment

2010-10-10 @ 17:31:03
URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Jättefin blogg! :)



/moa

2010-10-12 @ 13:04:34
URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0