goda tider

Sitter och läser min gamla blogg (http://isabellahelenbjorkman.blogg.se) och hittar ganska roliga saker jag skrivit. Men något jag måste säga är att guud va man förändras i skrivandet! Har blivit mycket mer 'mogen' i skrivandet, här är några gamla reder från  början av 2010 (?)

"Skola imorrn , usch! Men får ju träffa alla snyggingar då!
Tänker börja denna terminen från 0. Tänker glömma allt som hänt och ska bli riktigt mkt plugg nu, innan åttan.
Blev kanske lite för mkt flum förr terminen (a "

-sjukt moget, haha ;)

"Ingen komentar om den dagen, lite klagomål nu med:

* SK*T DÅLIG FRAMRIDNING, sämsta ever!
* Dåligt med mat.
* jättesega.


Så ingen bra dag tkr ja, blir nog bara en klass varje dag ist nästa år.. "

-sa likadant i år, hahaha. Vadå diva-style?!

"Vårt supersnygga schabrak.
(Jättegammal bild)
- Trk de e ganska störigt att alla köper sånna schabrak. De var ju faktiskt VI - TEAM QUATRO som börja med dem.
Men eftersom vi börja med de, vill ju alla andra ha de"

-hahahahaha, okeeej isabella skrytarn!

"*jag står och borstar tänderna*
Sofia: Vrf har du den tandborsten?
Jag: För den e min?
Sofia: Nej, den e min!
Jag: Nej ja har haft den sen innan julas!
Sofia: Men pappa borsta mig med den i förrgår!
Jag: Nää, du måste menat den andra rosa.
Sofia: Nej, för den e i den "muggen".
*vi går och kollar*
Sofia: Ser du den e tessans.
Jag: HAR DU BORSTAT MED MIN TANDBORSTE?!
Sofia: JA, men ja trodde de va min!
Jag: UEEEEEEEEEEW"

-mysigt värre!

"vi har blivit erbjudna att köpa en jack russel valp av Jenny & Niklas Arvidsson. Den kostar 8000 kr har ja för mig, o den e efter Royne, Alexanders o Daniel Zettermans hund. "

-detta hade jag glömt! :o

ja de fanns många freaky inlägg och saker jag hade glömt. Men att blogga är en kul sak, för det är ju som en dagbok och så kan man kolla tillbaka på bilder och läsa sånt man skrev för längesen.

Jag har nog bloggat sen hösten/vintern 2009 och lär nog fortsätta med det ett bra tag till! Lärorikt för ridningen, att se och läsa när man har de jobbigt, och sen klicka vidare och läsa hur bra de blev/reslutatet. Då får man ett bevis av och för sig själv "de gick ju ändå", och det är nog viktigt för oss alla. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0