ett framtida köp

kommer att vara Magic Brush! Har läst lite om dem och såhär sa 'Prylbloggen på Hippson':

Nu har jag testat Magic Brush-borstarna, som sagt den senaste snackisen i branschen. Resultatet är att det är en ny favorit i borstlådan. Den lilla piggliknande borsten, har mindre och tätare piggar och är mjukare än på en vanlig "piggborste". Borstarna är faktiskt lite "magic" därför att de är bra till allt och är otroligt effektiva. Det blir grundligt rent, den tar hår, damm, lera och svett på samma gång, jäkligt praktiskt om man som mig vill få en grundlig borst på snabbast möjliga tid. Att hästarna tycker den är skön är naturligtvis också ett stort plus.


149:- 

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Ah jo, ska köpa fler sånna, detta var mest ett expriment och då köpte jag inga dyra :) Men, det funkar och då ska jag köpa ett par silver eller guld glittriga också :D

2011-06-22 @ 13:45:39
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0