det som behövdes?

Har kännt på senaste tiden att ja inte vill lägga ner mer pengar på ridningen, alltså kläder då! Schabrak, jackor, stövlar osv...   Men nu sista dagen på SM, så blev de en hjälm beställd också! Dock behöver ja en ny, men kanske är mitt sug tillbaka? Kanske är shoppaholicen i mig tillbaka? We will se!
Förövrigt så spenderades hela dagen igår på SM med mallan o josse! O som summering av dagen, roliga banor, älskar deras nya underlag, grymma ponnysar - riktiga maskiner asså! 
Sen är de ju tyvärr såhär med ridsport: Mycket pengar = Mycket status!


sån här hjälm blev det, imed ja har tänk börja använda min svarta väst så tog ja en svart hjälm! :)
och för er som undrar - hur blev det med samshield hjälmen? Svaret är att jag tog en canada goose jacka istället, för som sagt ville/vill inte lägga pengar på fler hästgrejer (Just nu!)...

Kommentarer
Postat av: Amelie

Visst kan det vara jobbigt med pengar och status principen.. tror de allra flesta tycker det!



Angående pengar så är det nu bara några få dagar kvar på vår tävling på bloggen :) Tryck på länken nedan om du vill tävla om ett presentkort värt 500:- från Jumpinn hästshop!



http://ourhorses.blogg.se/2011/november/bloggtavling-vinn-ett-presentkort-pa-jump-i.html#comment

2011-11-26 @ 19:22:45
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0