AAAAAND I'M BACK!

hello gott folk, nu e ja tillbaka, har haft de underbart med min älskade vän josefine! Mycket sol o massa skratt! Kan ju säga som så att hon har nåt stort problem med jordgubbar och jag lyckas skada mig 24i7! Iaf känner mig på rikktigt gott humör just nu, på lördag bli de falsterbo o längtar sååå! :D Nu får ni bild bomb från matvik!


ja försöker få liv i grädden som va en isbit (Y)


gillar mitt tjocka knä ;)

här kmr lite utsiktsbilder;





















josse trodde detta junde va en vulkan, haha.  


josse liknar en plutt, hihi (a)




Östersjön har så himla fint vatten! Fast egentligen e de ett hav, eller ja de e bräckt vatten..



Lite flum på oss:


min & josse's skugga.


josse e så söööt.


denna bjuder ja på, haha! Känner att ja o kameran int eva ett på detta bilden xd


steeeekning. Fast ser jättevit ut på bilden, buhu :/


josse krympte.. haha;)

fågelägg vi hittade:





gjorde de fint till ägget, blev riktigt fin bild tkr jag! :D

sen när vi skulle gå se de ut såhär:

min mormor tror att måsar hacka sönder ägget, men ja o josse vet hur de verkligen gick till, ooooops! xd

Vad vi gjorde då:

MÅNDAG:
Kom dit på eftermiddagen, åt och packa upp sen åkte vi till bokö o småbada lite, de va minst 25 grader i vattnet, ja skojar inte, de va riktigt varmt!! Sen blev de sen kväll för mig, josse däcka vid lite över 10 xd

TISDAG: Va lite muligt väder, så åkte in til stan (karlshamn) o gick på torget, riktigt mysigt! Blev bara sånna små klämmor o sommrigt blått nagellack inhandlat. Sen blev de city cross  o hamburgare på kvällen. Jag suger på o grilla, haha.

ONSDAG: de va fint väder, så vi stack till nytäppet o stekte i några timmar, sen hem byta om så åkte vi o plocka jordgubbar, mums! Men de e inte klokt, vi självplocka för 5 kr/liter o på torget kosta de 25kr/liter O: Sen åkte vi hem, åt paj o la oss vid 10.

TORSDAG: Jag gick upp vid halv 7 och satte mig på bryggan, satt där i en h sen gick ja upp o åt frukost med nyvaknade josse. Sen låg vi o vila på bryggan till 11, riktigt myigt! Sen åkte vi till bokö igen o sola där o sen gick vi runt hela ön, de tog 50 min, men hade kunnat ta 35 om inte josse hade varit så rädd för o gå på stenar o om vi inte fottat ;p Sen packa vi de sista när vi kom till stugan o sen åkte vi tåg hem, tack för dessa dagarna josse!

Kommentarer
Postat av: josse

tack själv världens bästa vän! dessa dagarna har varit underbara <3

och det är dagar jag aldrig kommer glömma, så mycket skratt och skoj vi haft! det har varit underbart. underbara dagar. och du är så bra älskade vän! något av det bästa som hänt under mitt sommarlov och kommer även vara det när sommarlovet är slut, för detta var oslagbart :')

2010-07-08 @ 21:34:00
Postat av: linnea nf

fett fina bilder! :)

hihi jag undrar jag vad som egentligen hände med äggen! ;)



kram

2010-07-09 @ 12:29:15
URL: http://boyzonsign.bloggplastsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0