bra på o skämma ut mig.

På ridlägret så höll nellie på o filma, o på kvällen/natten så ringde min granne henne o sen snacka han o ja lite sen sitter nellie o säger till han: Ja du vet väl att isabella gillar dig jättemycket o hon brukar kolla in till er o hon har en kamera som filmar ditt rum... Sen säger hon att ja e besatt av han o att ja älskar han o sånt, hahaha! Sen så filma hon o så bjöd ja lite på mig o sa att ja älska han o sånt, o igår kväll så gjorde vi uppföljaren 2 där ja typ gjorde ett videoinlägg till han, hahha! Iaf e rädd att hon ska lägga ut den nu, för då kmr jag dö! :o Ja kmr inte kunna gå ut i vår trädgård längre isf!

Ganska ointressant inlägg för er med "bra" humor, men ni som va med o har dålig humor fattar nog ;) 

Kommentarer
Postat av: Louice

maila en bild till mig som du vill ska vara på min blogg....så mailar jag tillbaka.

maila till [email protected]

2010-07-12 @ 00:23:04
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: nellie

mohhahah viliken kontroll jag har på dig nu ;)

2010-07-14 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0