godmorgon!

nej, godeftermiddag mena ja. Har hunnit med ganska mycket tkr ja idag. Vakna 5:20 o tänkte att då går ja upp vid 6 o ist somnar ja om o vaknar vid 8 - inte bra! Cykla till stallet med tessan vid 9, red Beeche och de gick riktigt bra! Sen cykla vi hem, så cykla 2 mil idag *stolt* Sen har ja lagat mat, solat o nu duschat. Ikväll eller snart så ska ja till klubben o va funktionär, blir bara jag och Andrea på en hel bana o hennes mamma :o
Men de fixar sig nog, hoppas ja inte får vara banchef igen, haha xd

Nu ska ja lata mig framför tv, ha de bra!

Btw, go spaninen som vann VM igår - skulle härma pappa chest när de gjorde mål, o ja lyckades slå in handen och mobilen i typ cementvägg - inte smart!




foto: Ida Lundahl

Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jaha okej :P haha. Jag hängde inte med på att du syftade på ridläger, jag trodde du menade överhuvudtaget!



Men vad var det för läger då? Borde det inte finnas olika nivåer som man delar in grupperna i så det blir rätt? :S

2010-07-12 @ 18:15:15
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Elin

Fin bild! (y) :)

2010-07-12 @ 19:18:44
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0