BLOGGtips!

Tänkte ge er ett tips idag för bloggning. När man skriver ex "Idag ska ja va med Emelie" så e de inte säkert att dina läsare vet vem de e , så drf e de bättre och skriva ex "idag ska jag va med min kusin Emelie".

Så nu tänkte ja dra upp lite vänner som nämns i min blogg då och då;

Josefine Friberg "Josse"- Hon är en väldigt nära vän till mig och hänger nästan alltid med mig på tävlingar och fottar. 90 % av mina bilder e "hennes". Vi har hästar i samma stall (Team Quatro).

Nellie Christenson "Nellie" - Vi är jättebra kompisar o har hästar i samma stall (Team Quatro).

Malou Kastman "Mallan" - Vi umgås inte jätteofta, men när vi väl gör de bli de alltid massa skojs! (Team Quatro)

Anna Nordbeck "Anna" - Vi gick i samma klass, är bra kompisar o brukar powerwalka med henne.

Sanna Isaksson Axell "Busen/Sanna" - Vi är bra kompisar och kan snacka om allt, går i samma klass. Busen <3 Lusen

Therése Björkman "Tessan" - Vi är syskon och hon har danne.

Loucie Råå "Loucie" - Vi har ridit ut och hon brukar fotta mig. Är jättesnäll och har fotosidan, www.pankz.se .

Tror de va typ alla? :)
Annars e de bara o fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0