Celeste stein - USA's populäraste ridstrumpa!

Läste att dessa är väldigt populära! Och är inte så konstigt heller, för de finns i alla möjliga mönster och strl! De finns från roliga mönster till stilrena och snygga! Har sj ett par, dock köpte jag de för länge sen, o de e troll på dem, hihi! Så inga jag rider i, men ska nog köpa nya, kanske på falsterbo..?
Den ända nackdelen med dessa strumpor e att jag tror de lätt går sönder efter man ridit med dem o några tvättar. Men helt klart fräck ridstrumpa! 


du hittar dem här!

Kommentarer
Postat av: Ida Norlin

De går inte sönder efter ett par ridturer eller tvättar ;) De är av starka material och tvättas de rätt (i 40 grader och utan blekmedel i tvättmedlet) så ska de hålla!

och de går även att köpa av mig :)

2010-07-30 @ 20:51:24
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: viveca

Vilka häftiga strumpor, de måste jag prova:)

2011-02-04 @ 12:56:23
URL: http://ridochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0