Flaggor på utrutsning.

Många vill ju märkas med sin utrustning och köper många dyra saker, jag tror många gör de då de vill visa att de "har pengar". Sen är de då vissa som köper utrustning med flaggor osv. Och ja tycker det är snyggt, vid rätt tillfälle! Man kan ju köpa nästintill allt med flagga när de gäller utrustningen och de som är mest vanligt är väl hjälmar, kavajer/tröjor och schabrak. Jag har bara ett plagg med sv flaggan och det är min VM-tröja.

...att det är snyggt men bara på nationella tävlingar och uppåt. Jag tkr det ser dumt ut om man har ex denna GPA hjälmen;
    


(bilderna lånade från google)

På lokala tävlingar i Sverige, då alla tävlar för samma land. Men däremot om man tävlar nationellt är de snyggt! Men de ska va i lagom mängder!
Men för oss som tävlar regionalt och lokalt är det snyggt med som små detaljer, ex stigbyglar och martingal:

2 385 kr hos hastshopen. 
Dessa är riktigt snygga, finns i silver med.


2 096 kr, finns med Sverige flaggan med hos s.e.g.company!

-Vad tycker ni, när de gäller flaggor på utrustning..? Är de snyggt, eller blir de för mycket?


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker det är snyggt, men ä ringet jag skulle använda och i många fall ser det löjlig tut

2010-06-23 @ 17:00:23
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: emilia

Jag tycker precis som du, det kan se fint ut på internationella täövlingar i stor mängd. Och på lokala och regionala tävlingar passar det i mindre mängd :)



SV: Ja, jag bor utanför Mölltorp, i Undenäs :)

sj? bor du i närheten?

2010-06-23 @ 21:20:34
URL: http://baraponnyer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den GPA'n är fake,om den har röd prick är det inte ens GPA.

2011-06-04 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0