helgen:

Här kmr lite bilder från helgen. Ni som lätt blir äckelmagade, rulla snabbt ner bland de första bilderna!
(dålig kvalité på de)




usch! haha..

de gick till såhär att ja va ute o powerwalka, så gick ja uppför en backe, så kändes de som den ledde till nåns tomt (privat väg), så ja vände och de va ganska brant backe. Iaf, ja börja jogga lite smått, då de e lättare i nedförbacke, så på nåt sätt lyckas ja snubbla så ja ramlar och skrapar upp mitt knä (på bilderna är de ändå tvättat, ser värre ut IRL) och fått typ hack in i handen (som om ja cuttat mig) och min mobil e snyggare än någonsin, haha! Sen va ja så förbannad (andra gången de händer, fast första så cykla jag och ramla på asfalt) så ja jogga/sprang till närmsta strand och slängde mig i vattnet med kläderna och allt (var tvungen att tvätta av de så mkt som möjligt) och nu sitter man här och haltar, kul!



snyggt va..?


man ser de inte så bra på bilden (fel vinkel typ)

Så har badat jättemkt, så de aka bli så bra som möjligt, men ja..

Nu ska ja leta upp nåt stort plåster o sen äta frukost och rida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0