helt crasy!

Igår och idag va galet kul med sanna o anna! Blev massa mys o sanna har SJUKT söta kattungar, love!
Iaf blev lite bus nu imorse, antagligen för vi va mega trötta. Råka paja ett handtag o knäcka en slev! Igår måla jag och anna naglarna i nästan 2 timmar o ja blev KrigsKvinna, mohaha! Och dessutom somna vi runt 00.00-00.30 och gick upp 05.30! O ändå hann vi inte fixa oss (!) Sminka och klädde på mig de sista 10 min innan stack till bussen, o dessutom glömde båda jag och anna vårt smink! Asså gud, denna dagen blev inte som förväntat, HAHAH!  Tack för en superdag!

Nu ska ja inte göra något för vettigt, blir väl leta efter saker på nätet. Ska inte kolla på några studenter iaf,.
Stallet blir ikv, ska knoppa båda o sånt, så ska nog lägga in en video hur ja fixar o sånt.


foto; josefine friberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0