naglar.

Något som är snyggt för er som inte rider med handskar/vantar är snygga naglar och speciellt om de är matchade med er outfit! Själv rider ja nästan alltid med handskar, men nu när de e sommar e de för varmt för o ha handskar tycker jag.. Iaf jag har marin utrustning och brukar ha mitt favorit schabrak - rosa anna scarpati, så har de vatt jättesnyggt om man hade samma rosa färg på sina naglar!

Jag har alltid gillat att fixa o pyssla o tycker de e kul o fixa naglarna, de enda är att när ja väl fått "långa" så biter ja av dem, fy på mig!

Såhär ser mina naglar ut just nu;
 
SPLASHcollection

Dessa naglarna hade passat mitt Team Quatro schabrak, lila lamicell eller rosa anna s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0