puh!

är grymt trött nu! Tävlingen idag va så sjukt seg! Vi va där runt 10.00 o kom hem från tävlingen runt 19.00! Sen red jag kyra i en halvtimme så kom precis hem nu (21.35) Nu ska ja kolla lite på tv, sen blir de tidig morgon imorrn.

Resultat - Beeche:

LC - 4 fel: Han gick jättebra o flöt på bra, men han blev stark o peta sista i grunden.

LB - 8 fel: Han gick FÖRsnabbt! Han va så grymt stark, så när ja red mot 3an & 4an (raksträcka) så kom vi stort på 3an o sen så stack han typ mot vänster, så missa ju hindret! Så fick lägga en volt, sen hade han damp o bara rusa haha, så peta sista. De va räcke o låg i nerförsbacke o ja kapa 2 galoppsprång, fast inte med meningen då, haha.

Som sagt min häst e galen, men de e jättestooort skillnad från trolleholm där han inte ville gå fram eller hoppa o idag så hade full fart o va jättepigg! E bara lite nervös inför KM nu hur de ska gå med han, för han e ju ännu värre på hemma plan! Så ska rida han länge imorrn i paddocken, o hoppas han e lite lugnare på måndag!

Detta blev ett ganska långt inlägg, men nu vet ni lite mer om min dag iaf.


enda bilden jag hade på denna datan på han, o de e inte världens bästa kvalité men whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0