puh!

nu kom ja precis hem, har vatt i väg sen 4 idag. Har bara slappat hela dagen typ, kolla på 2 filmer imorse o sen blev stallet vid 4. Red båda i paddocken o tog några språng (visar övning med film o paint imorrn) med. Kom hem halv 9, så då fick ja o anna ryck att vi skulle ut o gå, så gick en runda på 2 timmar! Nu ska ja nog lägga mig, har inte så mkt att göra. Vågar inte gå ner o äta heller (har inte ätit sen i middes) för mamma har tjejmiddag, o känner mig ganska ofräsch, haha!

Hoppas ni haft en bra dag, bjuder på en bild från helgen med!


mohaha, en av hans beömda mega hopp, helt klart stilstudie från min sida.. *host*
foto; josse


Kommentarer
Postat av: Frida Elmlund - VINN ETT FODRAT LÄNDTÄCKE!

SV; Den verkar jättebra :) som tur är så får inte mina hästar panik så ofta utan är ganska lätta och lugna igen så det står inte högst på inköpslistan men kanske något som skulle vara bra att ha :)

2010-06-15 @ 23:29:08
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: hahah ja det har jag ska ladda upp lite nu tänkte jag :D

2010-06-16 @ 09:36:06
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0