sent och svettigt.

tränade idag med kyris och de första 15 minuterna hade ja stor lust till o hoppa av hästen! Hon bara dampa o då menar ja verkligen DAMP! Och vi kom igenstans, så gramanen fick åka på och efter ett tag så gav hon sig och gick riktigt bra, fick till rund galopp med, vilket hon egentligen inte har, haha ;p

Btw. kan meddela er redan nu om 2 saker.
Jag kmr nog inte blogga så mkt imorrn, då ja ska packa och rida på förmiddan sen åker ja till stugan och lär inte kunna blogga förren på måndag igen..
Och på måndag bestämmer ja ni ska få tävla om i min bloggtävling!


Nu ska ja göra en orangecollection, ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Nu står du med på min blogg ;)

På bloggar jag följer :P

2010-06-23 @ 22:30:18
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0