tävling, igen.

Tävla idag igen, fast med kyris;

LB (1m)4 fel: hon gick sådär, dålig ridning av mig med.. rev iaf 6, kom fel på de.

LA (1,10m) 8 fel: hon gick mkt bättre i denna klassen o fick ett skitpet på första, hon va lite slarvig där. Sen kom vi fel på 3a, så rev de men sen va hon jätteduktig som nådde fram till 3b fast vi kom så konstigt! Sen hoppa hon jättebra på alla andra hinder o fick till fina svängar, fast ja inte satsa - tyckte hon va duktig idag, för ja red dåligt i första klassen, men hon ställde upp o sen blev allt bra! - kyra är bäst!



Kommentarer
Postat av: Rebecca - 15 årig tävlingsryttare

sv; när jag köpte min data fick jag med ett film program. Tror dock det finns på dom flesta datorer. Windows movie maker heter dom på datorer som är lite äldre. Dom som är mera nya heter dom windows movie maker live. Dock är det gamla lite bättre :)

2010-06-13 @ 16:13:39
URL: http://minriddagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg blogg :)

2010-06-13 @ 21:48:34
URL: http://sandraoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0