en trött typ

Random video när vi red, värd att kolla på!

Det var såhär att vi hade bestämt att ja skulle komma till en kompis vid 8 på morronen, men problemet var att när jag kom dit körandes med mina moppe, så ligger hela familjen och sover, hon trodde inte jag mena när ja sa att ja kom med 8, (fast jag tror att de är en lögn, hon orka nog inte gå upp... ;) )!

Kolla på videon, så få ni veta vad hon tyckte om detta! hahaha



(Detta var då från gårdagens händelse)

Btw, när hon ser att jag lagt ut denna videon är ja typ asdöd. Tror hon kommer slänga mig i gödselstacken..

Kommentarer
Postat av: nellie

DETTA ÄR INTE OK!

2011-04-21 @ 18:41:42
URL: http://nellieviveka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0