sista dagen för denna veckan

Var i Munka igår, fotta lite i de första klasserna, (blev inte så mycket för vädret var så konstigt, så blev ingen bra skärpa på bilderna) sen hoppa jag själv en klass.

LB - 4 fel: Red som ja skrivit med vanligt tredelat och han gick faktiskt bra med de, bättre än jag trott! Han fick inte riktigt med bakbenet på 1an (litet missförstånd) så han doppa ner bakbenet i de o rev annars gick han som en klocka! Vi kom precis utanför placering, men å andra sidan i detta fallet kvitta de mig :)

Sen på kvällen åkte jag och Michelle till Bjuvsfestivalen och vi åkte där ifrån en kvart senare, vilken håla de är asså, haha! Sen blev de att vi kolla på film med Emil ist.





usch, snart dax för ländtäcke och vinterjackorna :(

Nu håller jag på o städar för fullt, dammsugar och dammar hela huset, men känner att de lär ta ett tag!
Men, men det är så jag tjänar mina pengar, jag får göra hemmasysslor på söndagarna, för de är de ända dagarna jag har tid, hehe..

vid 12 tiden jag ska ja till stallet o rida Kyris, sen vid 3 tiden ska jag och Beeche & Thessan och Kalle fotas med 3 andra för någon slags reklam för vår klubb? Skriver mer efter när ja har lite mer kolla på de!


Men nu ska ja fortsätta, hade gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0