FETASTE DISSEN EVER!

Nu tänker jag ödsla lite tid på en människa, väldigt onödigt - ja vet, men asså HALLÅ? Väx upp, hon tror att hon är nån hästängel, men i själva värket är hon efterbliven?

satt och kolla på lite hästbloggar och då hittar jag den här: http://nhexperten.blogg.se/

vilket skämt! Hon skriver att
-ha martingal på hästen är djurplågeri, as fult.. 
-tävlingsryttare är idioter, djurplågare, har jävla mammor som mockar åt dem..
-det är bäst att rida hästen 1-2 gånger i veckan - (FEL!)
-hon är nh-expert , *asgarv*
-dressyrryttare och hoppryttare är djurplågare


Så här svara hon på några frågor:

*Vilken är den bästa hästrasen och vilken är den sämsta?
Svar: Ingen häst är dålig. Men den bästa hästrasen är araber. Den enda rasen som inte är sönderavlad dessutom, kolla bara på new-forestponnyerna eller nåt. Deras huvuden är ju lika stora som elefanter. Kan inte vara bra för halsen osv. 

Mitt svar: okej? Först skriver hon att ingen häst är dålig, men sen är new forest ponnyerna elefanter.. s*r

*Alltså om din häst sticker, drar du den inte ens i tyglarna då eller?
Svar: Hästar har en flyktinstinkt och det ska man acceptera. Varför ska jag försöka hindra min häst att leva ut sina instinkter? 

Mitt svar: pucko! Så man låter en häst springa i sken rakt över en trafikerad väg? Jaha, men då förstår jag precis. ;o


Kolla på detta inlägget, bruden är helt blåst, de kan jag lova!
http://nhexperten.blogg.se/2011/january/svar-pa-fragestunden.html#comment

Jag tror att Anledning till vrf denna tjejen skriver detta är antingen för hon är avundsjuk, har inte råd till de hon vill, kan inte de hon vill eller vill få uppmärksamhet och läsare till sin blogg.
Jaja, alla som kommenterat skriver att hon är cp, och kan inget annat än hålla med. Har sett på några bloggar att denna bloggen också är med på deras dissa-listor, och jag tycker hon passar utmärkt där! hihi :D  

Blev lite damp-inlägg, men får ryck på människor som tror att de kan häst, när de inte gör det!

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Shit vad hemsk jag är! Jag rider flera gånger i veckan, tävlar och använder martingal emellanåt! Jisses vilken djurplågare jag är! :O

Palla att hon ens håller på så -.-

Tycker dessutom inte att New Forests är sönderavlade, travare och araber däremot. De "finaste" araberna har så konkavt huvud att vissa tillochmed får svåra andningsproblem och kan inte användas till det de ursprungligen är avlade för - långa distanser i öknen.

Pinsamt att hon är så okunnig...

2011-01-30 @ 10:26:41
URL: http://fridaelmlund.weebly.com
Postat av: Louice Råå

shit vilken människa....helt störd!

2011-01-30 @ 16:53:27
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: MALOU KASTMAN.

Jävlar vilken blåst brud! xd

2011-01-30 @ 18:56:37
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: ANNA NORDBECK

men herrgud, min häst vore död nu isf jue. helt borta måste hon vara ;o

2011-01-31 @ 16:42:48
Postat av: nellie christenson

vilka männsikor det finns ;o

2011-02-01 @ 11:24:35
URL: http://nelliiiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0