kommentarer

lycka till :D (bestämt!)
SV:
tackar!

lycka till :D
vart och när e de ?
(bestämt)
SV:
Tack! I början av April,den 9e? Helsingborgs frk, tycker du kan komma dit och fotta! ;D

Är det en tävling?? (bestämt!)
SV:
nja, man blir inte placerad eller så :)

jag har frågestund, svarar på alla frågor !
btw, fin blogg :)
(bestämt!)
SV:
okej, ska försöka fråga nåt då. Tack! :)) 

hoppas de går bra :) (bestämt!)
SV:
ja, tack! :)

Fin blogg! :) E d dina hästar på headern? =) (bestämt!)
SV:
taack! Ja det är de :)



Fin blogg! Kika gärna in min =) (bestämt!)
SV:
Tack, visst!

hej hej, fin blogg du har, kul med hästar, jag har också hållit på med hästar, haft egen med :D men de va länge sedan nu :( känns lite tråkigt faktiskt.

Hoppas allt är bra, kram
(anonym)
SV:
Ah, ja det är jättekul! ja det är de, tack dsm! :))


p.s Till er som kommenterar, om ni undrar så svarar jag ofta här på bloggen och på er blogg! Tack för ni kommenterar, blir så glad då! :D

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Jepp jag kommer å fottar Bella ;)

2011-01-19 @ 21:08:32
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0