frågor

tänk så mycket du blogga innan, och sen bara poff sa de. så blev här helt dött.
Du som alltid hade sjukt många läsare, som du själv alltid skrev om att du hade rekord osv.
Och nu uppdaterar du typ aldrig?
Hur fick du din motivaton första gången du börja blogga? Kan vi få den tillbaka? haha
Vill ju läsa :P särskillt nu när man inte hänger på åpk längre. Och fixa en blogg till Josse oxå :P så jag kan följa henne oxå :D
Go bella ;)
(va ska man skriva.)
Svar:
hehe okej. Ja, min motivation vet jag inte riktigt var den va då. Men det var väl de att jag åkte till stugan och hade lååångt uppehåll och sen kändes de inte lönt, för man ahde tappat så många.. Men ska försöka hålla mig updated! Jo, kanske! ;)

Du din plutt, du ska fixa min design någon gång när du har tid. har jag bestämt! :D (va ska man skriva.)
Svar:
Haha jaså, ska fixa josses först men sen kan jag nog ta din! :)


Måste först säga att du har en jättebra blogg och du är otroligt duktig!! Jag har läst din blogg i nårra månader och har verkligen inspirerats. Nu till frågan; jag hoppar bara ld, lc men blir väldigt nervös ibland. Har du något tips? Som man kan tänka? (nyår imorrn)
Svar:
Tack! Roligt att höra! :D Okej, om jag blir riktigt ervös (händer sällan) så tar jag 3 djupa andetag. Om de inte hjälper, så fokusera dig riktigt mycket. Tänk på var du ska rida in, jobba ponnyn/hästen och gå igenom banan. Knepet är att komma på andra tankar, men ändå inte tappa fokus!

Ärligt talat så är jag inte så bra på att förklara, men duktig på de jag själv gör :)

Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN.

sv: mhm, jag blev jättebesviken! :(

2011-01-06 @ 23:04:32
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; Hon är känslig för ljud och insekter och annat skit. Skulle ett håstrå ligga på hennes öra så skulle hon bara springa och skaka på huvudet under passet haha!

2011-01-07 @ 06:17:23
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0