utrustning, del 1

Tänkte visa er nulägets utrustning - som jag har i vardagen, alltså för vintern.

Själv använder jag nästan samma kläder på tävling som träning/hemma. Köper sällan saker för bara ha på tävling, om man köper nåt som är dyrt ska de användas! ;)

Mina Undantag:
-Swarovski armband
-Ayr8 (hjälm)
-Stövlar (pioneer)
-Kavaj (självklart att man inte rider i de annars?)
-Vita ridbyxor



-Kingsland Tricoulor





-Kingsland bomber



-Weather jacka.
Sån som alla har typ, som man kan spänna in vid midjan. (Har ingen bild på den)


-Vit halsduk



-Moutain horse ridbyxor

(grymt sköna, bra och snygga!)
-Kingsland ridbyxor



-Kingsland Hoddie


(fottade dåligt, så man ser typ inte?)

-Weater väst

(Har den ofta i dressyren, men även ibland när jag hoppar)

-Kingsland strumpor
Har inga bilder på de, men har de flesta (tunna, "tjocka", korta, andra tunna osv)



-Equiline strumpor

(fast bruna)



(fast i blå)


-Tretorn Advance Midcut

(fast i svart)
Måste bara säga att det är de bästa ridskorna jag nånsin haft, de är värda varenda krona! :D


-Roeckl handskar




-Jacson Ridvantar
(har ingen bild, men de är som tumvantar med ett lillfinger också)

-John Whitaker hjälm

En väääldigt grönbild


-Riders company säkerhetsväst

(har den smala gamla modellen)



-Race safe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0