visste ni att..?

det är jag som har gjort denna listan? :) Har sett den på några bloggar och bdb, rätt kul att många har använt den :D

Jag gjorde den innan jag skulle va med på allsvenskan 2008 och så ville jag att andra skulle veta vilken transport vi hade, vem ja tävla för, vilka klasser osv (därför där står transport och sånt) så man skulle veta att det var min då, vad jag skulle ha på mig och hästen o blabla haha xd (sjukt smart tänkt, eller inte ;))

Jaja, tur man har förändrats!

ANMÄLD
Gren:
Tävling:
Namn:
Tävlar för:
Ponny:
Kategori:
Klasser:
Transport:

TILL PONNYN

Schabrak/Vojlock:
Huva:
Transportskydd:
Benskydd:
Sadel:
Träns:
Täcke:
Grimma:

TILL MIG SJÄLV
Ridbyxor:
Tröja:
Skjorta:
Kavaj:
Jacka:
Spö:
Vantar/Handskar:
Hjälm:
Stövlar/Skor & Chaps: 
Ridstrumpor:
Sporrar:
Väst:


1. Tänker nog börja använda min lista innan tävling, denna då :)

2. Ska börja gör fler inlägg 'Visste ni att..' Då jag är ganska hemlighetsfull *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0