Imponerande

Har hänt lite sen några veckor tillbaka, kommer inte riktigt ihåg allt o så, men här är lite:

*Tävlade dressyr med Kyra, där vi blev 6a av 5 plac, (lite surt) och fick 63,2% i andra programmet/klassen. Men hon kändes väldigt bra i övrigt! :)

*Den 13/6 ska ja & Elitsatsningen hem till Maria Gretzer! :D

*Ska börja träna för Jörgen Larsson, då han bestämt sig för att han vill träna mig, så ska börja åka hem till han och träna. Ska bli väldigt kul, då jag aldrig tränat hoppning privat för ngn förut! :)

*Var och tävlade igår, som gick väldigt bra. Är jättenöjd, då det gick som mina mål och planer va. Kunde inte gått bättre! I första klassen va Beeche felfri och vi blev 6a, i andra klassen 1,00m gick han ännu bättre, nollade och vi blev 3a. För min syster blev de en 5e plac och en vinst i LBn, så ännu en lycka helg för Björkmans!

*I fredes var
det en tjej som var och prova Kyra, det kändes väldigt bra, så ja håller tummarna att de också tyckte de.


-Har säkert missat nåt nu ,men de va iaf lite update! Hinner inte med o blogga så mkt nu, men måste säga att det är kul att så många besöker bloggen dagligen ändå trots uppdateringen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0